Aquest dilluns passat, 9 de gener de 2023, els mitjans de comunicació s’han fet ressò del nostre servei OAC 360º SOCIAL i la seva última innovació!
La Paeria de Lleida convocar una roda de premsa per destacar els resultats de la implementació del nou canal de WhatsApp securitzat que, des del mes d’agost de 2022, facilita als usuaris de serveis socials l’entrega de documents per als seus expedients d’assistència, el que ha resultat en un important increment de transaccions de documents en l’àmbit dels serveis d’assistència social.
El canal de WhatsApp securitzat per OAC360º SOCIAL ha estat una innovació d’Adtende que ha associat i integrat una tecnologia àmpliament coneguda i usada per la societat amb les plataformes tecnològiques qur formen part del servei innovador OAC360º SOCIAL que des de 2021 s’està prestant a Lleida capital. Aquesta nova forma de gestionar la transmissió d’informació documental, està facilitant l’experiència als i les usuaris/es a l’hora d’efectuar l’entrega dels documents necessaris per a rebre atenció social.
El nou canal reforça la gestió documental, i encara que no substitueix totalment al correu electrònic que es manté com una alternativa —si bé de poc ús en aquest tipus de serveis d’assistència—, s’ha demostrat que multiplica l’eficàcia i l’eficiència en l’obtenció de documents digitalitzats que s’incorporen als expedients socials. L’objectiu és que en arribar l’usuari a l’entrevista amb el professional, tot estigui a punt, i no calgui tornar a parlar de documents, de forma que l’usuari pugui rebre l’atenció del 100% del temps de les treballadores socials.
L’Ajuntament va compartir amb els mitjans convocats, els importants beneficis i impactes que per si mateix, el servei OAC 360º SOCIAL ha aportat als equips de Serveis Socials municipals de Lleida des del setembre de 2021. Un dels que l’alcalde, el Sr.Miquel Pueyo, ha posar més de relleu, és la manera com OAC360º SOCIAL, gràcies al suport logístic i la reducció de les tasques burocràtiques que representa, els permet que les gestions amb els i les usuaris/es gestió dels Serveis Socials siguin molt més àgils, i que per altra banda, els professionals dels serveis socials puguin centrar el 100% del seu temps en l’aspecte més crític de la seva feina: l’atenció a les persones.
OAC 360º SOCIAL també ofereix ajuda als i a les usuaris/es dels serveis socials a navegar pels procediments en línia amb més facilitat, oferint assistència telefònica durant les gestions. Això és especialment rellevant en l’entorn accelerat actual, on els municipis estan sota pressió constant per millorar l’eficiència i l’eficàcia dels seus serveis socials a causa de les altes demandes.
Un altre de les grans aportacions d’OAC 360º SOCIAL que ha destacat la Paeria de Lleida, i de la que la incorporació del canal WhatsApp securitzat n’és un exemple, és l’enfocament innovador d’Adtende per fer front als reptes als quals s’enfronten els i les professionals de serveis socials. Adtende disposa d’un qualificat equip de professionals dels serveis socials, que a més són experts en l’ús de la tecnologia, el procediment administratiu i la tramitació electrònica; utilitza tecnologies d’avantguarda; l’anàlisi de dades amb eines de BigData, i la innovació en matèria de serveis públics és una constant i part del seu ADN. Adtende dedica tots els seus esforços a oferir als municipi les solucions més avançades disponibles. A més la millora contínua és un estil de treball a Adtende per assegurar-nos que els nostres clients obtinguin cada cop un servei millor.
OC360º SOCIAL a més és un servei que compta amb la integració de la tecnologia Platoon, construïda per Adtende també, que permet que una persona usuària dels serveis socials, pugui comunicar telefònicament amb el servei d’assistència en un idioma estranger, i mantenir la conversa amb l’agent social que l’atén amb traducció simultània, trencant així, també una de les barreres més difícils de superar en molts casos, com és l’idioma quan es tracta de nou-vinguts.
Finalment, els representants de la Paeria han elogiat l’excepcional atenció i l’equip de suport dedicat d’Adtende, que treballa estretament amb ells i les treballadores socials per assegurar el màxim rendiment d’OAC 360º SOCIAL.
Sabem que cada municipi és únic, i Adtende adapta tots els seus serveis i solucions a les necessitats específiques de cada client.
En conjunt, OAC 360º SOCIAL amb el seu nou canal de tramesa documental per WhatsApp, situa de nou Adtende a l’avantguarda de la innovació del sector, i estem satisfets de contribuir positivament en la prestació dels serveis socials de la Paeria de Lleida i en la resta dels nostres clients.
Si estàs interessat a saber més sobre com OAC 360º SOCIAL pot beneficiar el teu municipi, no dubtis a contactar amb nosaltres.
📣 La #Paeria #Lleida és pionera en l’activació d’un canal de WhatsApp que facilita a la persona usuària l’entrega de documents amb el mòbil 📲. Està vinculada al servei telefònic OAC360º SOCIAL, millora l'atenció ciutadana i garanteix la seguretat i protecció de les dades. pic.twitter.com/i6BYbWKdQp
— Ajuntament de Lleida (@paerialleida) January 9, 2023
Els serveis socials de l'Ajuntament de Lleida van atendre unes 47.000 trucades l'any 2022 que van derivar en l'obertura de 16.926 expedients a persones o famílies per diferents qüestionshttps://t.co/kKgQXiDLuu
— SEGRE (@SEGREcom) January 9, 2023
📲El servei OAC 360 Social facilita la tramitació electrònica i els usuaris poden aportar documentació per Whatsapp@paerialleida https://t.co/B0XVZryzTd
— Teleponent (@teleponent) January 9, 2023