Blog

ENTREVISTA: PREGUNTES FREQÜENTS D’OAC 360º SOCIAL

Ana Jaén, coordinadora del servei OAC 360º SOCIAL, ens explica en profunditat com funciona OAC 360º SOCIAL i de quina manera ajuda els equips municipals de serveis socials i la ciutadania.

L’Ana comparteix les seves idees sobre la importància d’aquest servei i com pot marcar la diferència en la vida dels treballadors dels serveis socials i de la ciutadania.

A l’entrevista, l’Ana parla dels reptes únics als quals s’enfronten els treballadors de serveis socials i de com OAC 360º SOCIAL està dissenyat per afrontar aquests reptes. També adreça del paper que té la tecnologia en la millora de l’eficiència i eficàcia dels serveis socials i de com Adtende està liderant el camí en aquest àmbit amb la recent implementació d’un canal d’entrega documental per WhatsApp securitzat i encriptat.

Mireu l’entrevista completa per descobrir en profunditat com s’articula aquest servei.

En conclusió, convidem a tots els serveis socials municipals a connectar amb nosaltres i conèixer com podem ajudar-los a oferir un suport eficient i eficaç als seus ciutadans. Amb OAC 360º SOCIAL, estem aquí per oferir-vos l’assistència i el suport que necessiteu per satisfer les creixents demandes de la vostra comunitat.

Share on linkedin
Share on twitter
Share on facebook
Share on email
Share on whatsapp

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

cinco × cinco =