Blog

ENTREVISTA: PREGUNTES FREQÜENTS D’OAC 360º SOCIAL

Ana Jaén, coordinadora del servei OAC 360º SOCIAL, ens explica en profunditat com funciona OAC 360º SOCIAL i de quina manera ajuda els equips municipals de serveis socials i la ciutadania.

L’Ana comparteix les seves idees sobre la importància d’aquest servei i com pot marcar la diferència en la vida dels treballadors dels serveis socials i de la ciutadania.

A l’entrevista, l’Ana parla dels reptes únics als quals s’enfronten els treballadors de serveis socials i de com OAC 360º SOCIAL està dissenyat per afrontar aquests reptes. També adreça del paper que té la tecnologia en la millora de l’eficiència i eficàcia dels serveis socials i de com Adtende està liderant el camí en aquest àmbit amb la recent implementació d’un canal d’entrega documental per WhatsApp securitzat i encriptat.

Mireu l’entrevista completa per descobrir en profunditat com s’articula aquest servei.

En conclusió, convidem a tots els serveis socials municipals a connectar amb nosaltres i conèixer com podem ajudar-los a oferir un suport eficient i eficaç als seus ciutadans. Amb OAC 360º SOCIAL, estem aquí per oferir-vos l’assistència i el suport que necessiteu per satisfer les creixents demandes de la vostra comunitat.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

cinco − 2 =