“Nosaltres treballem amb persones, no amb papers”

s la frase que millor defineix la dificultat que viuen els serveis socials per a aconseguir el doble estatus que se’ls exigeix, màxima atenció als usuaris, plena burocratització dels processos d’atenció, i ara, a més, digitalitzada.

Moltes són les preguntes que queden per resoldre per a una òptima i eficient prestació de serveis socials:

Des d’agost de 2022, OAC360º SOCIAL, ha posat en marxa un canal de WhatApp, securitzat i amb totes les garanties de la LOPD, per a que les persones usuàries dels serveis socials que són ateses pel nostre servei, disposin d’un nou canal per a trametre fàcilment i de forma digital la documentació que se’ls requereix per a l’obertura del seu expedient d’assistència, o per accedir als ajuts.

Aquest canal digital d’entrega documental per WhatsApp, està contribuint a canviar la tendència en l’entrega de documents en paper a les oficines de Serveis Socials que compten amb OAC360º SOCIAL:

Reducció d’un 59,15% a un 22,20% d’entregues en paper, i increment des d’un 17,14% a un 66,78% en l’obtenció de documents digitalitzats.

AIXÍ, I PER A RESOLDRE AIXÒ, HA NASCUT OAC360º SOCIAL.

Els serveis socials necessiten suport logístic. Estarem d'acord.

Demanen recursos addicionals que puguin alliberar els professionals dels serveis socials, de les tasques burocràtiques prèvies a la seva intervenció, en favor del temps de dedicació als usuaris. 

Disposar d’especialistes en tramitació administrativa que també ho siguin dels serveis socials, és la clau per a reforçar els preuats recursos assistencials. 

Guanyar temps per a assistir a més usuaris, incrementant a més l’eficiència en les tasques administratives associades, tot en un. I a més garantint el format digital, i facilitant el primer contacte sense presencialitat perquè els usuaris el tinguin més fàcil. 

Adtende SL, coneguda pel seu valuós servei OAC360º d'assistència telefònica a la ciutadania en la tramitació electrònica a través de portals públics, ha creat un equip especial de professionals dels serveis socials que a més són experts en tramitació electrònica.

Així OAC360º SOCIAL es converteix en una línia especialitzada del servei OAC360º.

Actuem com a xerpes dels treballadors socials municipals i del seu staff administratiu, ocupant-nos de la burocràcia inicial que es necessita per a incorporar als usuaris al servei. I al mateix temps, assistim als usuaris en els tràmits electrònics de l’àmbit social.

La nostra ajuda contribueix a buidar les atencions presencials, i a incrementar la gestió digital del servei.

El nostre servei suposa alliberar de mitjana, 16 hores per setmana de treball d’un professional dels serveis socials perquè pugui incrementar-les a l’atenció social i deixi d’invertir-les en burocràcia.

OAC360° SOCIAL és la força complementària a la dinàmica dels serveis socials.

OAC360° SOCIAL és un equip de professionals del treball social, experts digitals, que també ho són de l'acompanyament a la ciutadania en la gestió digital dels seus interessos administratiu-socials.

OAC360º SOCIAL dona resposta a necessitats extraordinàries, aportant recursos extraordinaris.

Els professionals socials necessiten el 100% del seu temps per a atendre els seus usuaris.

Les administracions necessiten OAC360º SOCIAL per a facilitar la tramitació electrònica als usuaris dels serveis socials, i incrementar l’eficiència d’aquests serveis redimensionant el front-office del primer acolliment amb els professionals d’OAC360 SOCIAL.

Els serveis socials treballen amb persones, no amb papers.

OAC360º SOCIAL treballa amb persones, per a ajudar persones, a treballar sense papers.

El desenvolupament de la professió associada als Serveis Socials, no admet passos enrere, però com diuen els experts, “viu un perill de burocratització excessiva i atrinxerament en el despatx dels treballadors socials,” que es torna un risc real doblement perillós en aquests temps, en els quals és necessari legitimar el deure dels serveis públics, davant els ciutadans i els seus representants electes.

QUÈ OPINA L’E-CIUTADANIA?

SCL-113863 |
5/5
La Sra. Cristina se ha esforzado en entender la casuística diferenciadora del caso que nos ocupa y ha intentado ofrecer una solución.
05/mar/23

Agent: Cristina
Client: Lleida

SCL-99843 |
5/5
El trato de Marta por teléfono impecable, ya estaba yo nerviosa y avergonzada de cierta manera de contar algo en la situación en la que me encuentro. Ademas no esperaba que fuera tan rápido. Gracias.
16/nov/23

Agent: Cristina
Client: Lleida

SCL-109899 |
5/5
Me respondieron claramente.
20/feb/24

Agent: Jessica
Client: Lleida

SCL-61594
5/5
Buenos días, quiero dar las gracias por tanta amabilidad que se me ha dado y por ser tan ágiles en responder cada inquietud que he tenido. Nuevamente, muchas gracias y que este servicio tan importante, siga así de eficiente para las demás personas.
30/gen/23 9:35

Agent: Marta
Client: Lleida

SCL-98839 |
5/5
Bon dia, per telèfon van ser molt amables i professionals. Van aclarir els meus dubtes i em van ajudar en tot. Estic molt agraïda.


10/nov/23

Agent: Arnau
Client: Lleida

SCL-32450 |
5/5
Trato excelente, duda y cita solventada
30/jun/22 8:37

Agent: Arnau
Client: Lleida

Els números mai menteixen

Grau de satisfacció de la ciutadania atesa

0 / 5

Nombre d’incidències registrades

+ 0

Ciutadania coberta per OAC 360º SOCIAL

0
Dades actualitzades a 22/05/2024*

OAC360º SOCIAL, l'actualització pendent dels serveis socials, per a optimitzar el temps dels professionals del treball social.