Blog

OAC 360º INTENSIU I PRO-ACTIU

Ens trobem ja a març i comença l’època de convocatòries de subvencions, s’obren les inscripcions a Casals d’estiu, o les pre-inscripcions escolars, i per tant és el moment de plantejar-se si es volen abordar aquestes puntes d’activitat sota un nou model recolzat per OAC360º.

Si bé és cert, que OAC360º neix per a convertir-se, i així ho ha fet, en un complement robust i especialitzat, que permeti als ens públics garantir a la seva ciutadania un ampli horari d’assistència personalitzada a la tramitació, també ho és que OAC360º té una opció de model INTENSIU pensat per a que les administracions puguin disposar-ne per campanyes específiques i de poca durada. 

Ens trobem ja a març i comença l’època de convocatòries de subvencions, s’obren les inscripcions a Casals d’estiu, o les pre-inscripcions escolars, i per tant és el moment de plantejar-se si es volen abordar aquestes puntes d’activitat sota un nou model recolzat per OAC360º. Amb OAC360º INTENSIU s’evita que els departaments interns i les oficines d’atenció ciutadana es vegin col·lapsades durant el període de les convocatòries, mentre s’ofereix a la ciutadania la garantia d’un accés ample i sense congestions als tràmits que precisaran fer. 

I si a més, us donem l’opció de poder abordar aquestes campanyes de forma pro-activa a través nostre? Es tracta que detecteu la ciutadania que pot veure’s interessada/beneficiada per les convocatòries, i a través dels nostres agents, contactem amb ells amb temps i els ajudem a presentar les seves peticions i documentació. Inèdit si voleu pel món de l’administració que troba cada dia el ciutadà, però una magnífica proposta per canviar la inèrcia i demostrar a la ciutadania que l’administració es pot preocupar de les persones de forma activa, i avançant-se als seus desitjos o necessitats. Compteu amb nosaltres. Contractar OAC360 INTENSIU per campanyes singulars i de durada determinada és senzill i econòmicament viable.

Qui pugui tenir reticències a acceptar aquesta proposta disposa de l’informe positiu sobre el fet que aquesta actuació pro-activa compleix amb les exigències del RGPD, en aquest mateix blog.

Carles San José Amat emet un informe que valida a Adtende contactar amb la ciutadania telefònicament a fi d’assistir-les en l’ús de mitjans electrònics per a la realització de tràmits administratius.

«Per tant, si l’Ajuntament, com a responsable del tractament, està legitimat per realitzar
un determinat tractament de dades personals per compte propi, inclús en el cas que
afecti a categories especials de dades, l’encarregat que actuï per compte de
l’Ajuntament també ho estarà.»

«Dit això, el responsable del tractament (Ajuntament) i l’encarregat del tractament
(ADTENDE, S.L.) han de regular la seva relació per escrit mitjançant un contracte o
acte jurídic similar que s’ajusti al contingut exigit per l’article 28 de l’RGPD.»

Si estàs interessat a saber-ne més d’OAC 360º i les seves campanyes puntuals, intensives i pro-actives, no dubtis a contactar amb nosaltres.

Share on linkedin
Share on twitter
Share on facebook
Share on email
Share on whatsapp

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *

dieciocho − ocho =