Las 4 razones por las que muchas administraciones aplican nuestras soluciones innovadoras para el sector público sin pensárselo dos veces
1. ¿A QUIÉN AYUDAMOS CON NUESTROS SERVICIOS?
Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat
Ajuntament del Prat
Ajuntament de Cornellà de Llobregat
Ajuntament de Lleida
Ajuntament de Caldes de Montbui
Ajuntament de Gavà
Ajuntament de Calvià
Ajuntament de Vic
Ajuntament de Sant Andreu de la Barca
Ajuntament de Premià de Mar
Ajuntament de Cambrils
Ajuntament de Castelldefels
Ajuntament d’Olesa de Montserrat
Ajuntament de Lloret de Mar
Ajuntament de Torelló
Ajuntament d’Olot
Ajuntament de Sitges
Ajuntament de Palau-solità i Plegamans
Ajuntament de Roses
Ajuntament de Santa Perpetua de Mogoda
Ajuntament de Salt
Ajuntament de Vilassar de Dalt
Ajuntament de Santa Coloma de Farners
Ajuntament de Sant Vicenç dels Horts
Ajuntament de Castellet i la Gornal
Nostraigua
Ajuntament de Mont-Roig del Camp
Ajuntament de Montornès del Vallès
Ajuntament de Castellbisbal
Ajuntament de Montcada i Reixac
Ajuntament de Matadepera
Ajuntament de Castelló d’Empúries
2. ¿QUÉ OPINAN LOS E-CIUDADAN@S?
STT-137763 |
5/5
El chico que me ha atendido ha sido de 10 !!!! Educado y con un conocimiento sobre lo consultado espectacular. Absolutamente encantada con su profesionalidad. Muy bien!
23/ago/21 11:07 AM
Agente: Pau Cliente: Ayuntamiento de Lloret de Mar
STT-138093 |
5/5
Estamos muy agradecidas por todos los esfuerzos que ustedes han tenidos. Ha sido un trabajo muy delicado que se ha llevado a un buen puerto. Muchas gracias por todo. Nancy y Manuel de Jesús.
27/ago/21 6:31 PM
Agente: Arnau Cliente: Ayuntamiento de Cornellà de Llobregat
STT-140236 |
5/5
Ha sido como dede ser: Sin espera, trato amable y comprensible. Sin agobios. En resumenun trato RACIONAL.
06/sep/21 2:52 PM
Agente: Susanna Cliente: Ayuntamiento de Sitges
STT-141504 |
5/5
El tracte rebut ha sigut molt correcte i no m'han deixat fins que el meu problema s'ha pogut solucionar.
09/sep/21 7:47 PM
Agente: Guillem Cliente: Ayuntamiento de Vic
STT-142626 |
5/5
L'atenció del professional que ens ha atés ha sigut molt bona i ens ha solucionat el problema. Moltes gràcies!
15/sep/21 6:48 PM
Agente: Arnau Cliente: Ayuntamiento de Roses
STT-143151 |
5/5
Tot una mica complicat, però el servei telefònic d'ajuda Perfecte i molt professional i amable. Andreu Ll.
Después del éxito 🤩 de ayer, de las felicitaciones 🥳 recibidas y de los orgullos@s 🥰 que estamos de nuestro trabajo, queremos compartiros el cortometraje que presentamos ayer sobre #OAC360social La ponencia entera ➡️ @governdigital próximamente https://t.co/w1gyP2jIwE
🤔Coneixes el nou servei d'assistència telefònica de Benestar Social de @paerialleida❓❤️ ✅Ara pots realitzar els teus tràmits de Benestar Social sense fer cues❗️Truca’ns al 973 930 022 i et guiarem pas a pas❗️ Prefereixes que et☎️nosaltres? 👉🏽https://t.co/xDZsrSV13ipic.twitter.com/ZEyq6IdpXu