A ADTENDE prestem solucions innovadores perquè el sector públic pugui acompanyar, assistir i formar a la seva ciutadania en els seus tràmits, siguin electrònics o no.

Qualsevol persona en iniciar un tràmit electrònic amb una administració pública pot trobar-se amb obstacles tecnològics per a realitzar-lo amb èxit. Pot ser que sigui per falta de competències en l’ús de les plataformes o seus electròniques. Pot ser que sigui perquè les plataformes de tant en tant fallen. O pot ser que sigui perquè la informació que precisa la ciutadania, no sigui fàcil de trobar.
En tots aquests casos, la solució que prestem és l’ajuda a la ciutadania amb serveis d’assistència telefònica com OAC 360º.
OAC 360º és un servei realment útil per a atendre les persones en la tramitació dels seus interessos amb l’administració.
En general, la ciutadania desconeix el funcionament de l’administració i s’ensopega molt sovint amb les peculiaritats de l’e-administració i de les tecnologies de la informació.