Com ho fan els ajuntaments per a què les seves Oficines d'Atenció Ciutadana assisteixin amb èxit totes les peticions de la ciutadania?

claim

Si alguna vegada has pensat que garantir un servei excel·lent en l’atenció a les necessitats de la ciutadania és poc menys que increïble, a continuació et mostrarem les eines amb les quals pots fer-ho possible.

Però abans de res, volem que sàpigues que els nostres serveis per al sector públic són el resultat d’una combinació equilibrada entre la nostra experiència en consultoria i moltes hores de vol en l’acompanyament, l’assistència i la formació en administració electrònica, tant a treballadors públics com a la ciutadania.

ELS NOSTRES SERVEIS CAPDAVANTERS PER AL SECTOR PÚBLIC

LOGO OAC 360 28072017-01

És un servei d’assistència telefònica a la tramitació, concebut, creat i posat al mercat el 2018 per l’empresa Buisi Tools SL. 

Les persones que hi ha darrere de OAC 360º són agents, especialitzats en l’administració pública electrònica i en les tecnologies associades, que atenen els e-ciutadans dels ens públics que ho contracten, durant mínim 12 hores ininterrompudes, de dilluns a divendres.

OAC 360º

OAC 360º és un servei telefònic directe i sense límits d'horaris laborals.

Genera valor per al sector públic mitjançant l’obtenció i interpretació d’indicadors que revelen quines són les necessitats de la ciutadania a les que es dona solució, quin grau de satisfacció genera l’ajuda a la ciutadania i què millorar en les plataformes d’accés a la tramitació electrònica.

OAC 360º amplia i reforça l’atenció ciutadana més enllà dels límits de la imaginació.

A ADTENDE ens hem especialitzat en l’execució de totes les modalitats del servei OAC 360º, per a prestar en exclusiva aquest servei d’assistència i acompanyament a l’e-ciutadania en totes les seves relacions electròniques amb l’administració pública.

Quan a un ampli i profund coneixement sobre el funcionament dels Serveis Socials públics, se li suma l’experiència d’un servei com OAC360º, especialitzat a assistir a la ciutadania en tramitació electrònica, el resultat havia de ser OAC360º SOCIAL.

Professionals dels serveis socials, entrenats i experts en tramitació electrònica, posats al servei dels treballadors públics de les unitats d’atenció social de municipis i comarques, per a absorbir totes les tasques dels protocols administratius associats a les atencions a usuaris, per a recuperar més temps en favor de l’atenció social, i ajudar a intensificar la tramitació electrònica.

El lema dels professionals dels serveis socials és: “Nosaltres treballem amb persones, no amb papers”.

El lema d’OAC360º SOCIAL és: “Nosaltres us alliberem temps per a treballar amb persones, mentre ens ocupem dels vostres tràmits burocràtics”.

Al vostre servei.

I al servei de la ciutadania que ateneu.

OAC 360º SOCIAL

OAC360º SOCIAL és un servei telefònic de 12 hores ininterrompudes, que resol la càrrega burocràtica associada a la tramitació de peticions d'assistència social, i també assisteix a la ciutadania en la tramitació electrònica especialitzada en ajudes i serveis socials.

L’equip d’agents especialitzats, són titulats en diverses branques dels serveis socials, i a més experts en tramitació electrònica i assistència a la ciutadania, que s’han entrenat en el servei actiu d’OAC360º.

La seva especialització com a professionals dels serveis socials, els converteix en la solució a la saturació de tasques de protocol administratiu que afronten els professionals dels Serveis Socials públics. La seva experiència en tramitació administrativa electrònica i assistència a la ciutadania, a més els permet acompanyar als usuaris dels serveis socials quan necessiten tramitar electrònicament ajudes, subsidis o realitzar altres tràmits per a obtenir atenció social.

OAC360º SOCIAL és la solució professional al dèficit de temps disponible per a atendre l’increment de les necessitats socials, perquè contribueix a alliberar hores de tramitació que ocupen el temps dels professionals dels serveis socials, amb l’objectiu d’incrementar el temps efectiu de dedicació a l’assistència professional als usuaris.

Era una actualització pendent. És una solució real i disponible.

Mentre ens trobem en el debat sobre com és de gran la bretxa digital entre la ciutadania, ens hem distret de parar atenció a quelcom que resulta descaradament obvi:  on no hi ha bretxa ciutadana, és en l’ús del telèfon. Portem ja anys en processos de modernització i digitalització del sector públic, emocionats per pujar al carro dels nous descobriments tecnològics. 

L’error es produeix quan obviem al llarg d’aquest camí, la tecnologia existent i més usada per antonomàsia des de que es va inventar el 1854 (fa quasi dos segles ja) y que segueix essent el dispositiu més usat i extès del planeta: el TELÈFON.

SCT

Una bona atenció telefònica és la clau d’un sistema digital que funcioni per a la ciutadania

Adtende SL té àmplia experiència en l’atenció de trucades ciutadanes, no només en l’especialitat de tramitació electrònica amb OAC360º sinó també amb el servei de centralització de trucades SCT, mitjançant el que es situa com a punt d’entrada de totes les trucades adreçades per la ciutadania a les seves administracions, gestiona les derivacions (no només transfereix les trucades), i genera metadades que permeten als seus clients conèixer les necessitats d’aquest canal, i fonamentar les seves millors decisions per a una millora contínua. A més a més ofereix una Assessoria Tècnica als seus clients, per tal de guiar-los a la millora del servei, si la seva opció no és l’externalització.

platoon-color

És la innovació amb base tecnològica més important que ADTENDE aporta al món de l’atenció telefònica per a l’administració pública.

El seu objectiu és oferir a les administracions públiques una app gratuïta per a la seva ciutadania de parla estrangera, siguin o no residents, que els permeti trucar els serveis públics en el seu idioma, amb un sistema de traducció simultani que facilita la interlocució traduïda al funcionari i viceversa. Vital en aquesta època en la que la presencialitat s’ha vist reduïda, i una acció inqüestionable per a oferir seguretat a la nova ciutadania procedent d’altres parts del món, en les gestions administratives del dia a dia. 

Si ets Administració, i ets sensible a les necessitats i limitacions d’aquesta nova ciutadania la qual atendràs, Platoon és la solució. L’idioma deixa de ser un vehicle imperfecte de relació, per a ser un canal de comunicació eficaç, i prou.

Si personalment has experimentat la dificultat de trobar-te en un altre país, davant d’un funcionari, per a una gestió vital per a tu, o per a respondre a un requisit, sabràs la inseguretat que genera no dominar un idioma quan el necessites. I estem pensant en serveis socials, en atenció ciutadana, en policia, en serveis sanitaris… Estem pensant en la teva administració.

I a més, si vols, també prestem el servei d’atendre nosaltres la trucada.

És la solució d’assistència telefònica multilingüe perfecta per a qui truca i per a qui haurà d’atendre la trucada.

PLATOON

PLATOON és tecnologia i servei, i la solució per a no perdre ni una trucada de la ciutadania.

Si s’usa com a tecnologia, la persona de parla estrangera que truca només necessitarà triar el seu idioma a l’App i parlar. Qui rep la trucada només haurà d’atendre la trucada en català o castellà. L’App fa la resta. I, a més, l’administració que subscrigui PLATOON obtindrà indicadors de quantes trucades multilingües ha atès, i moltes altres dades, que ara mateix, desconeix.

Si a més s’usa PLATOON, és sobretot una excel·lent solució de descongestió per a les oficines d’atenció al ciutadà, o els serveis més intrínsecament vinculats a les gestions de la nova ciutadania incorporada al país.

Però el més important, l’administració que usi PLATOON haurà contribuït a aproximar l’administració pública amb seguretat, a la nova ciutadania.

És un servei de formació pràctica perquè la ciutadania perdi la por a l’ús de la tecnologia en totes les seves transaccions amb les administracions públiques. 

Si volem que la ciutadania perdi la por d’utilitzar la tecnologia en les seves transaccions amb les administracions públiques, hem d’engendrar actuacions que s’enfoquin a generar confiança.

És un servei de formació per als e-ciutadans, que Buisi Tools va crear el 2016, i que s’enfoca, amb diferents estratègies, a diferents grups socials als quals interessa o afecta l’e-administració.

BCITIZEN

BCitizen li posa fàcil a l'e-ciutadania per a què aprengui com fer tots els seus tràmits amb la seva administració.

Aquesta solució posa èmfasi en aquells temes que són d’especial interès per a l’e-ciutadania, l’apropa de forma pràctica a l’aprenentatge en l’ús de les tecnologies que haurà o podrà utilitzar amb la seva administració, ajudant a desmentir totes les llegendes urbanes sobre la dificultat en l’ús de plataformes electròniques.

Innovació i desenvolupament – I+D

No és un servei. La innovació i el desenvolupament és una característica de la nostra empresa, és a dir, una activitat permanent en tot el que fem, que se centra en innovar i desenvolupar noves formes de prestació de serveis públics per a l’administració i la ciutadania.

Aquesta innovació no és un producte en si mateix. És una manera de fer, una habilitat que tenim, un valor que aportem, un objectiu que perseguim i que ens defineix.

Fins aquí t’hem mostrat els serveis d’assistència que ens contracten ajuntaments i entitats del sector públic per a prestar serveis a la ciutadania.

És possible que ara mateix tinguis més clar com podem ajudar a millorar el funcionament d’una OAC o d’una Seu Electrònica i que amb això, puguis intuir el potencial dels nostres serveis per a augmentar la satisfacció dels treballadors públics i de la ciutadania del teu municipi.

És probable que en aquests moments no disposis d’una partida en el teu pressupost destinada a aquests serveis, que tinguis pensat contractar-los més endavant o, potser creus que la teva organització no està encara preparada o que els teus usuaris no farien suficient ús dels nostres serveis d’assistència telefònica.

En qualsevol cas, t’animem que et posis en contacte amb nosaltres per a que et puguem mostrar indicadors de satisfacció, assessorar-te en persona o per a preparar-te un pressupost d’acord amb les teves necessitats d’assistència concretes. A partir d’aquí, la decisió sempre és teva.

Però abans de continuar navegant, has de saber que els nostres serveis d’assistència són especialment adequats per a reforçar al vostre equip, per a fer la vostra feina més fàcil, per a ser més resolutius i per a coordinar-nos a oferir el millor servei públic entre tots. També has de saber que, per a nosaltres, els veritables experts en atenció ciutadana estan asseguts en les taules de la vostra administració.

Ara, si realment estàs interessat a incrementar el servei d’assistència a la ciutadania del teu municipi, només has de fer clic en el botó que trobaràs a continuació.