És la innovació amb base tecnològica més important que ADTENDE aporta al món de l’atenció telefònica per a l’administració pública.
El seu objectiu és oferir a les administracions públiques una app gratuïta per a la seva ciutadania de parla estrangera, siguin o no residents, que els permeti trucar els serveis públics en el seu idioma, amb un sistema de traducció simultani que facilita la interlocució traduïda al funcionari i viceversa. Vital en aquesta època en la que la presencialitat s’ha vist reduïda, i una acció inqüestionable per a oferir seguretat a la nova ciutadania procedent d’altres parts del món, en les gestions administratives del dia a dia.
Si ets Administració, i ets sensible a les necessitats i limitacions d’aquesta nova ciutadania la qual atendràs, Platoon és la solució. L’idioma deixa de ser un vehicle imperfecte de relació, per a ser un canal de comunicació eficaç, i prou.
Si personalment has experimentat la dificultat de trobar-te en un altre país, davant d’un funcionari, per a una gestió vital per a tu, o per a respondre a un requisit, sabràs la inseguretat que genera no dominar un idioma quan el necessites. I estem pensant en serveis socials, en atenció ciutadana, en policia, en serveis sanitaris… Estem pensant en la teva administració.
I a més, si vols, també prestem el servei d’atendre nosaltres la trucada.
És la solució d’assistència telefònica multilingüe perfecta per a qui truca i per a qui haurà d’atendre la trucada.