Blog

OAC 360º INTENSIU I PRO-ACTIU

Ens trobem ja a març i comença l’època de convocatòries de subvencions, s’obren les inscripcions a Casals d’estiu, o les pre-inscripcions escolars, i per tant és el moment de plantejar-se si es volen abordar aquestes puntes d’activitat sota un nou model recolzat per OAC360º.

Si bé és cert, que OAC360º neix per a convertir-se, i així ho ha fet, en un complement robust i especialitzat, que permeti als ens públics garantir a la seva ciutadania un ampli horari d’assistència personalitzada a la tramitació, també ho és que OAC360º té una opció de model INTENSIU pensat per a que les administracions puguin disposar-ne per campanyes específiques i de poca durada. 

Ens trobem ja a març i comença l’època de convocatòries de subvencions, s’obren les inscripcions a Casals d’estiu, o les pre-inscripcions escolars, i per tant és el moment de plantejar-se si es volen abordar aquestes puntes d’activitat sota un nou model recolzat per OAC360º. Amb OAC360º INTENSIU s’evita que els departaments interns i les oficines d’atenció ciutadana es vegin col·lapsades durant el període de les convocatòries, mentre s’ofereix a la ciutadania la garantia d’un accés ample i sense congestions als tràmits que precisaran fer. 

I si a més, us donem l’opció de poder abordar aquestes campanyes de forma pro-activa a través nostre? Es tracta que detecteu la ciutadania que pot veure’s interessada/beneficiada per les convocatòries, i a través dels nostres agents, contactem amb ells amb temps i els ajudem a presentar les seves peticions i documentació. Inèdit si voleu pel món de l’administració que troba cada dia el ciutadà, però una magnífica proposta per canviar la inèrcia i demostrar a la ciutadania que l’administració es pot preocupar de les persones de forma activa, i avançant-se als seus desitjos o necessitats. Compteu amb nosaltres. Contractar OAC360 INTENSIU per campanyes singulars i de durada determinada és senzill i econòmicament viable.

Qui pugui tenir reticències a acceptar aquesta proposta disposa de l’informe positiu sobre el fet que aquesta actuació pro-activa compleix amb les exigències del RGPD, en aquest mateix blog.

Carles San José Amat emet un informe que valida a Adtende contactar amb la ciutadania telefònicament a fi d’assistir-les en l’ús de mitjans electrònics per a la realització de tràmits administratius.

«Per tant, si l’Ajuntament, com a responsable del tractament, està legitimat per realitzar
un determinat tractament de dades personals per compte propi, inclús en el cas que
afecti a categories especials de dades, l’encarregat que actuï per compte de
l’Ajuntament també ho estarà.»

«Dit això, el responsable del tractament (Ajuntament) i l’encarregat del tractament
(ADTENDE, S.L.) han de regular la seva relació per escrit mitjançant un contracte o
acte jurídic similar que s’ajusti al contingut exigit per l’article 28 de l’RGPD.»

Si estàs interessat a saber-ne més d’OAC 360º i les seves campanyes puntuals, intensives i pro-actives, no dubtis a contactar amb nosaltres.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

3 − 2 =