El servei d'assistència telefònica en tramitació electrònica per a la ciutadania, líder al mercat. Uneix-te a #OAC360º

Fins i tot en temps de crisi mundial, hem activat el servei a nous clients en 24-48h.

Agents especialistes en tramitació electrònica, de servei durant 12 hores ininterrompudes.

És així com aconseguim resoldre el 97% de les consultes de la ciutadania. De manera ràpida, eficaç i pedagògica.

LA HISTÒRIA DEL LLUÍS

Després d’acompanyar i resoldre més de 200.000 consultes ciutadanes sobre tramitació electrònica, el 96.79% d’aquestes amb èxit, tenim mil històries per explicar. Però preferim que ho llegeixis amb els teus propis ulls, així que et deixem algunes de les valoracions dels ciutadans i ciutadanes que hem atès durant aquest temps.

Com per exemple la valoració de Lluís, de Cambrils.

El Lluís ens va posar 5/5 estrelles i va deixar aquest comentari per a la nostra companya Laura i per a tot l’equip en general.

Com por ejemplo la valoración de Luís, de Cambrils.
Luís nos puso 5 /5 estrellas y dejó este comentario para nuestra compañera Laura y para todo el equipo en general.

“Molt satisfet. La gestió ha estat excel·lent, sobretot vull valorar la disposició de la persona que m'ha atès. M'ha guiat perfectament fins a trobar amb les dades que volia consultar. M'ha detallat el funcionament de l'oficina virtual, com accedir a ella i com buscar la informació. Un 10 en amabilitat, coneixements i professionalitat. Enhorabona a la persona que m'ha atès i als responsables que li han encomanat aquest treball. A continuar així. Salutacions.”

Quan reps valoracions d’aquest tipus confirmes el que ja sabies, que aquest servei és 100% necessari i la ciutadania el necessita, el valora i l’agraeix.

LA NOSTRA HISTÒRIA

Si has arribat fins aquí és perquè reconeixes la necessitat de tenir aquest servei. 

Per això hi ha alguna cosa que hauries de saber i que condueix a l’èxit d’aquest servei: heu d’explicar, ALT i CLAR, a la vostra ciutadania, que poseu a la seva disposició aquest servei per a usar-lo. 

I no, no ens val amb un tuit al vostre perfil el dia que comencem el servei, no, parlem de cridar-ho als 4 vents, que fins a l’últim dels vostres habitants sàpiga que el seu ajuntament ha apostat per assistir-los en tot el relacionat amb la tramitació electrònica, que ho farà durant un horari més ampli de l’habitual, durant 12 h ininterrompudes, que tindrà un equip sencer d’agents especialitzats a la seva disposició per a resoldre tots els seus dubtes i problemes durant la tramitació. Perquè si no els hi expliqueu vosaltres, qui ho farà?

Bé, aquesta és la vostra part, i la nostra?

La nostra aportació, a part de donar el millor servei a la vostra ciutadania, inclou tot l’assessorament i material de comunicació que necessiteu i els millors exemples que tenim de com, quan i on publicitar aquest servei que esteu a punt de donar.

Creus que hem acabat? Ja t’hem convençut?

Dona-li a aquest botó si és així i emplena el nostre formulari en línia, d’aquí a poc temps ens posarem en contacte amb tu.

També pots trucar-nos directament al 616 68 03 22 i parlar amb la nostra responsable del servei per tancar una reunió informativa.

En cas contrari, si vols saber-ne més, continua llegint. Això només acaba de començar.

NECESSITES MÉS PROVES?

Què creus que pensen els nostres clients, és a dir, alguns dels ajuntaments que ja tenen aquest servei en marxa, vegem algunes de les seves valoracions:

Oscar
Toledano

Ajuntament de Cornellà de Llobregat

El servei que la ciutadania necessitava

OAC360º ens ha permès donar un servei essencial per a la ciutadania, hem passat de rebre un 20% dels tràmits de manera telemàtica a més d’un 55%, gràcies a la magnífica atenció que presten a la ciutadania.

David
Lobato

Ajuntament de Sitges

De la traducció a l’escolta activa

OAC 360° no sols ens ha permès sumar àmplies capes de ciutadania a l’administració electrònica sinó que s’ha convertit en un canal més d’atenció ciutadana amb una gran disponibilitat i una prestació de servei de molta qualitat.

Gestor de l’OAC i Cap de l’Àrea de Serveis Transversals i Govern Obert

Ajuntament de Cambrils

Servei immillorable!

En el context que hem viscut en els últims mesos i el poc temps en traspassar la informació heu estat a l’altura, ha augmentat de manera espectacular la tramitació en línia. La ciutadania com l’ajuntament estem molt contents d’aquest nou servei!

M. Luisa
Vazquez

Ajuntament de Castelldefels

Correu electrònic d’agraïment

Bona tarda a totes,

Espero i desitjo que això sigui un “fins aviat” i que ens tornarem a trobar treballant juntes. Per mi ha estat un plaer treballar amb vosaltres, i confio que en un futur ho tornem a fer.

Sou excel·lents professionals, molt eficients i coneixedors de l’administració local, i heu estat uns grans col·laboradors nostres en aquests mesos tan complicats.

Segur que us trobaré a faltar!! Així i tot, ja sabeu on estic, per si necessiteu una cosa en la qual jo us pugui ser d’utilitat.

Una abraçada molt forta per a totes vosaltres, i salutacions per a la resta de l’equip.

QUÈ OPINA L’E-CIUTADANIA?

STT-445759 |
5/5
Me ha atendido una señorita encantadora. Paso a paso y con paciencia me ha ayudado a realizar el pago de una tasa online. Da gusto encontrar a personas que saben hacer bien su trabajo y son amables. El Ayuntamiento de Cornellá haría bien en valorar debidamente a trabajadoras como ella. Por experiencia, les digo que cada vez es más difícil encontrarlas. Reciban un cordial saludo de un vecino agradecido.
07/mar/24

Agente: Aitana
Cliente: Ayuntamiento de Cornellà de Llobregat

STT-442145 |
5/5
Em vaig adreçar a l'oficina municipal per correu electrònic perquè volia demanar cita amb l'ajuntament i no sabia com fer-ho i em va contestar el senyor Sergio B. molt amablement amb les instruccions i a més de forma molt ràpida. Valoro molt positivament el servei rebut. Moltes gràcies. Maria Rosa Calzada
05/mar/24

Agente: Sergio
Cliente: Ayuntamiento de Mont-Roig del Camp

STT-445991 |
5/5
Una atenció inmillorable. És d'agraïr quan trobes gent eficient amb ganes d'ajudar i resoldre. Moltes gràcies!
07/mar/24

Agente: Dana
Cliente: Ayuntamiento de Caldes de Montbui

STT- | 447649
5/5
Molt bona atenció, relativament ràpida, professional i de tracte mot amable.
12/mar/24

Agente: Dana
Cliente: Ayuntamiento de Lleida

STT-446466 |
5/5
Responde rápido y me resolvieron las dudas que tenía.
09/mar/24

Agente: Pau
Cliente: Ayuntamiento de Calvià

STT-445666 |
5/5
Un 10 en tot. Ja no en queden de serveis d'atenció al consumidor/ciutadá com aquest.
07/mar/24

Agente: Núria G
Cliente: Ayuntamiento de El Prat de Llobregat

ELS NÚMEROS MAI MENTEIXEN

Grau de satisfacció de la ciutadania atesa

0 / 5

Nombre total d’assistències

+ 0

E-ciutadania coberta per OAC 360º

+ 0
*Dades actualitzades a 22/05/2024

QUÈ ÉS? QUÈ INCLOU I QUE NO?

Què NO és OAC360º? No és un 010. No és un call-center.

No es tracta d’un telèfon d’informació ni de redirecció de trucades.

És un servei d’acompanyament de persona a persona, on la vostra ciutadania té un assessor de principi a fi per tot allò que necessitin, un agent especialitzat que els ajudarà a resoldre i tramitar tot allò que necessitin i sigui a les nostres mans.

Com ja hem esmentat anteriorment, pots tenir el servei activat en 24-48h si és necessari. Això significa que, en aquest termini de temps, el teu ajuntament pot tenir tot un equip de professionals, sumat al vostre, que atendran el ciutadà/a en el vostre nom.

Això significa que d’un dia per a un altre totes les trucades que reben a l’OAC, el departament TIC o qualsevol que s’encarregui ara mateix de resoldre aquests dubtes, es reduiran exponencialment, rebent solament aquelles que nosaltres, per motius aliens, no puguem resoldre. I creu-me, són molt poques. 

Crec que t’hem donat motius suficients per a veure que necessites aquest servei i que és perfecte per a la teva administració. Però podem continuar explicant-te quin més podem fer per tu.

Seguim?

Qui ho necessita i qui no?

Per a qui està pensat aquest producte?

Doncs en la seva fase final, per a la ciutadania, és clar, no? Però francament, el nostre client ets tu, Ajuntament, ens públic, organització pública o administració pública, en definitiva el sector públic.

Aquest servei està pensat per a TOTS, no hi ha un client ideal, sou el nostre client ideal. 

Perquè aquest servei és per a tu, perquè sigui per a ells.

Clients d'OAC 360º

La ciutadania ha canviat els seus hàbits a l’hora de relacionar-se amb els seus ajuntaments, ara tothom sap que l’administració electrònica existeix, aquesta última pandèmia l’hi ha donat una empenta, per a què enganyar-nos, aprofitarem el moment. La fan servir o com mínim ho intenten.

Ajuda’ls a que estiguin acompanyats quan la facin servir, nosaltres ens encarreguem d’això, perquè tu puguis continuar ajudant als que encara venen de manera presencial o a resoldre les mil coses que et sorgeixen dia rere dia.

Podem mirar-ho d’una altra forma, tens el departament TIC o l’Oficina d’Atenció al Ciutadà saturada? Si la resposta a una d’aquestes preguntes és SÍ, aquest servei és per a vosaltres.

Segurament ara ja passen pel teu cap preguntes com ara… Com ho podem contractar? La nostra ciutadania ho utilitzaria? Estem preparats per a tenir aquest servei?

Sortirem de dubtes, truca’ns al 616 68 03 22. Entre tots trobarem una solució personalitzada en la qual totes dues parts ens sentim satisfets.

Modalitats del servei OAC 360º

A hores d’ara, has vist la versatilitat que tenim, doncs bé, el nostre servei també. Ens adaptarem a tu com un guant, com? Triant la modalitat que s’adapti més a les teves necessitats. 

Nuestro servicio tiene 4 modalidades y son estas:

No entraremos en detalles ahora, sólo queremos que veas los diferentes planes que tenemos para tu ayuntamiento.

¿Cuál será la vuestra? Lo descubriremos pronto 🙂

QUANT EM COSTARÀ AIXÒ?

Suposo que després de llegir fins aquí, portes estona preguntant-te… Quant em costarà això?

Quan us poseu en contacte amb nosaltres us elaborarem un pressupost ajustat i personalitzat per a la grandària del vostre municipi.

Si aquesta resposta no t’acaba de convèncer, pensa en la facilitat que obtindreu a l’oferir aquest servei de manera externalitzada i sense comprometre recursos interns ja saturats

Ara imagina't tenir tot això funcionant al 100% en 24-48 h. Amb tot a la teva disposició i el servei a ple rendiment. Exacte, no hi ha punt de comparació.

Arribats a aquest punt parlarem de compromís.

És broma, no ens casarem, primer hem de veure que la nostra relació funciona i que som compatibles 😉

Amb això ens referim al fet que la nostra experiència garanteix els resultats, i no volem que et preocupis. És un camí compartit durant el qual la nostra relació serà personal i directa.

HEM ARRIBAT AL FINAL

Bé, ja que hem arribat al final, fem un resum ràpid.

T’oferim un servei externalitzat d’assistència i acompanyament telefònic per als teus ciutadans, empreses, autònoms i entitats que vulguin o estiguin obligats a tramitar electrònicament. Sigui perquè desconeixen com fer-ho o perquè els sorgeix algun problema durant la tramitació en línia.

12 hores de servei ininterromput per a la teva ciutadania.

OAC360º disposa d’un equip d’agents especialitzats que atendrà la vostra ciutadania com si es tractés de vosaltres. Els ciutadans no notaran la diferència. Som el vostre valor afegit.

M’he deixat alguna cosa? Ah, sí. Truca’ns, ha arribat el moment, tenim ganes de conèixer-te.