The future depends on what you do today.

Mahatma Gandhi

Va ser l'any 2015 quan es va iniciar de veritat la carrera de fons per a construir un escenari en el qual la ciutadania pogués relacionar-se amb les seves administracions amb tota la comoditat que aporta l'administració electrònica.

Reprodueix vídeo

En l’actualitat, ens trobem ja de ple en la transformació de les administracions que es preparen per a donar resposta a aquest repte.

Però no ens adonem que la majoria de vegades s’està jugant una partida de cartes al solitari, en la qual tota l’activitat de modernització, digitalització i gestió del canvi s’enfoca amb la ment concentrada en els treballadors públics, o dit de forma més global i concreta, aquest canvi tecnològic s’ha centrat en l’activitat interna de l’administració pública.

A més, el món dels treballadors públics reuneix diferents generacions, algunes de les quals anteriors a la revolució tecnològica, i la majoria d’elles han entrat a mig fer en el món de la informàtica sense la suficient formació per a treballar amb les tecnologies de la informació en condicions òptimes.

On ha quedat la ciutadania davant d’aquesta situació?

Doncs en molts casos desconcertat, una mica sol, i sense cap acompanyament.

Davant d’aquest panorama, es torna necessari empoderar a la ciutadania perquè pugui exercir els seus drets plens com administrat sense haver de fer cues, adaptar-se a horaris d’oficina o vèncer obstacles tecnològics. És el naixement de l’e-ciutadà, al qual ja no se’l considera un administrat de futur, sinó de present. I per a això ha nascut ADTENDE SL.

Neix pensant en el David, que amb 64 anys, s’enfronta al repte d’inscriure electrònicament a la seva dona en el curs de ioga que organitza el seu ajuntament, i no sap com fer-ho a la Seu Electrònica. Perquè aquesta persona necessita serveis innovadors públics que l’acompanyin per a aconseguir-ho i que li posin tot més fàcil.

Neix per a la Marta, que fa 30 anys que és funcionària en un ajuntament on es gestionava tot en paper, i ara té l’obligació de treballar electrònicament. Però no sols això, és que a més s’espera d’ella que ajudi la ciutadania a realitzar tràmits electrònics a les plataformes que encara no domina. 

Neix per a crear múscul al servei del sector públic, com una alternativa tangible per a donar resposta a l’increment de personal dins de l’administració.

I finalment, neix per a eliminar les barreres entre ciutadania i administració electrònica, ajudant ambdues parts.

QUINS SÓN ELS NOSTRES SERVEIS INNOVADORS PER AL SECTOR PÚBLIC?

OAC 360º

El servei d’assistència telefònica a la tramitació que garanteix un acompanyament dedicat i impecable al temps que assessora l’e-ciutadania en les seves relacions electròniques amb l’administració pública.

OAC360º SOCIAL

OAC360º SOCIAL, el servei que complementa i optimitza el temps dels professionals dels serveis socials i facilita als/les usuaris/es el seu accés i la tramesa de documents.

SCT – Servei Centralitzat de Trucades

SCT, el servei centralitzat de trucades que gestiona les derivacions (no sols transfereix trucades), i genera metadades que permeten als seus clients conèixer l’activitat d’aquest canal, i KPI’s en els que fonamentar les seves millors decisions per a una millora contínua. A més ofereix una Assessoria Tàctica als seus clients per a guiar-los en la millora del seu propi servei, si la seva opció no és l’externalització.

platoon-color

Platoon

L’única tecnologia fabricada per Adtende que permet la traducció simultània en veu natural d’una conversa telefònica.

BCitizen

És un servei de formació pràctica perquè els ciutadans perdin la por a l’ús de la tecnologia en totes les seves transaccions amb les administracions públiques

BCitizen

Es un servicio de formación práctica para que los ciudadanos pierdan el miedo al uso de la tecnología en todas sus transacciones con las administraciones públicas.

Innovación y desarrollo – I+D

No es un servicio, la innovación y el desarrollo es una característica de nuestra empresa, es decir, una actividad permanente en todo lo que hacemos, que se centra en innovar y desarrollar nuevas formas de prestación de servicios públicos para la administración y los ciudadanos.

SOBRE ADTENDE

ADTENDE SL és una companyia especialitzada en innovació i prestació de serveis per al sector públic, especialment orientada a l’administració electrònica i al servei de l’e-ciutadà a través dels seus ens públics.

El nostre origen es troba en les files del sector públic, i el nostre focus està posat a donar solucions que aportin un valor significatiu, siguin simples i innovadores, per a assegurar una òptima relació entre administracions i ciutadania, donant sempre el millor suport a banda i banda.

Som experts en l’assistència i acompanyament a la ciutadania i als treballadors públics. Creiem en el treball col·laboratiu, i per això també comptem amb fortes aliances en el sector tecnològic, que donen forma a totes les nostres noves idees i suport als nostres serveis d’assistència.

A QUI AJUDEM AMB ELS NOSTRES SERVEIS?

Nosaltres t’ajudem si ets administració pública en les teves relacions electròniques amb la ciutadania.

A ADTENDE oferim serveis i solucions innovadores perquè el sector públic pugui acompanyar, assistir i formar la seva ciutadania en els seus tràmits. Siguin aquests electrònics o no.

Si vols esbrinar exactament què podem fer per a aportar valor a la teva administració i a la teva ciutadania, només has de fer clic en el botó que ve ara.